.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جشنواره غدير در رسانه‌هاي گيلان

قائم‌مقام بنياد بين‌المللي غدير گيلان از برگزاري جشنواره غدير در رسانه‌هاي استان خبر داد.

عبدالله بابايي‌پور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مطالب ارائه شده از عيد قربان تا عيد غدير درباره عيد ولايت در رسانه‌هاي گيلان در جشنواره غدير شركت داده مي‌شود.
وي ادامه داد: حجم مطالب درج شده، تعداد ستون‌ها، گزارش‌، گفت‌وگو، جذابيت و محتواي مطلوب و نيز تعداد روزهايي كه درباره غدير در رسانه‌ها منتشر مي‌شود، مد‌نظر است.
بابايي‌پور برگزاري نمايشگاه فعاليت‌هايي غديري را از ديگر برنامه‌هاي بنياد غير گيلان اعلام كرد و افزود: تكريم از شهداي سادات و جانبازان سيد و همچنين سفرنامه غدير از جمله برنامه‌هاي اين بنياد است كه در دهه امامت و ولايت در استان به اجرا در مي‌آيد.
مسئول دبيرخانه دائمي بنياد غدير گيلان اجراي مسابقه حفظ خطبه و مفاهيم غدير و راه‌اندازي نهضت پيام كوتاه غدير را از ديگر برنامه‌هاي اين بنياد در گيلان برشمرد.
وي با بيان اينكه در دهه ولايت مراسم عقد اخوت در مساجد و مدرسه‌هاي گيلان برگزار مي‌شود، تصريح كرد: مراسم بيعت زباني مانند دوران پيامبر (ص) در استان به اجرا در مي‌آيد ضمن اينكه زنگ غدير در تمام مدرسه‌هاي گيلان نواخته مي‌شود.
به گفته بابايي‌پور كساني كه در عيد غدير متولد شده و نام علي بر آنها گذاشته مي‌شود، جوايزي از بنياد غدير گيلان دريافت مي‌كنند.
قائم مقام بنياد بين‌المللي غدير گيلان اظهار اميدواري كرد صنعت و هنر غديري در استان گسترش يابد و مردم در اين زمينه فعاليت بيشتري داشته باشند.
وي با اشاره به برگزاري شب شعر غدير در رشت و ديگر شهرستان‌ها، خاطرنشان كرد: ائمه جمعه شرح غدير را در خطبه‌ها بيان مي‌كنند.
بابايي‌پور با بيان اينكه ستادهاي غدير در تمام شهرها و دستگاه‌هاي اجرايي استان تشكيل شده است، گفت: برگزاري مسابقات كتابخواني و اختصاص پايان‌نامه‌ها به غدير از رويكردهاي بنياد غدير گيلان است.
مسئول دبيرخانه دائمي بنياد غدير گيلان به آموزش 120 مبلغ غدير در استان اشاره كرد و بيان داشت: اتاق فكر در پنج رشته تخصصي با 25 عضو برجسته در گيلان تشكيل شده است.
وي با تاكيد بر اينكه غدير جناحي، حزبي و گروهي نيست، تصريح كرد: غدير متعلق به تمام مسلمانان و جهان بشريت است.
بابايي‌پور امام زمان (عج) را وارث غدير دانست و خاطرنشان كرد: بحث غدير پرداختن به تمام خوبي‌ها بوده و كامل‌ترين راه براي زندگي بشر است.
قائم مقام بنياد بين‌المللي غدير گيلان با بيان اينكه دين اسلام با غدير و ولايت كامل شد، افزود: تمام انبيا آمدند كه غدير اتفاق بيفتد.
وي ادامه داد: پيامبر (ص) براي ابلاغ آيه غدير در مدت سه روز 120 هزار نفر جمعيت را فراخوان كرد و خداوند در قرآن فرمود با نازل شدن اين آيه كافران نااميد شدند.
بابايي‌پور با اشاره به اينكه بدون ولايت تمام اعمال دينداري باطل است، اظهار داشت: بنياد بين‌المللي غدير زير نظر مقام معظم رهبري اداره مي‌شود.
مسئول دبيرخانه دائمي بنياد غدير گيلان 54 نفر از استوانه‌هاي كشور را عضو هيئت امناي بنياد بين‌المللي غدير كشور ذكر كرد و گفت: آيت‌الله خزعلي دبير كلي اين بنياد را بر عهده دارد.
وي نماينده ولي فقيه در استان‌ها را رئيس بنياد غدير در استان‌ها خواند و تصريح كرد: بنياد بين‌المللي غدير در 19 كشور جهان از جمله هلند، هند و انگلستان نمايندگي دارد و در 37 سازمان نيز عضو است.
به گفته بابايي‌پور بنياد بين‌المللي غدير تنها بنيادي بوده كه داراي برنامه يك‌ساله، پنج ساله و چشم‌انداز 20 ساله است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.072 seconds.